Arhivă blog

sâmbătă, 5 iulie 2014

Galbenitul s-a trezit...?

Vals am dansat aseara,
Pe undeva, cu careva sa zica, stai!
Unde te grabesti asa?,
Pe semne ca pleci cu altcineva,
Sau cred o vorba stranie la ureche,
Si asternut limpede si cenusiu,
Porti dintr-o vraja adormita?.

Galbenitul s-a trezit,
Abisul a inflorit,
Trezirea a poposit la fel precum,
Cocosul la chitara,
Pianul a revenit alaturi de mine,
Amadeus! am plecat la ghichitorea opusa mea.

Zadarnic am vazut urcand,
Cu ploaia verbala si zambareata,
Lumina ce imi deschide coalitia preferata,
Vazul, sta asteptand...nd.. o vietuitoare.

Zburatoare dar obositoare stea.
Vulturii!,Bine v-am gasit,
Oare de unde veniti?
Interesati si mancati.. orice,
Si cu mine o sa stati,
Si pe urma sa plecam cumva acolo'sa,
Ca in codru de ne vom afla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Wikipedia

Rezultatele căutării