Arhivă blog

luni, 7 iulie 2014

Orasul plin de porumbei...

Orasul plin de porumbei,
Imi deschide, viziunea cu alte idei,
Si imi zic intr-una, ce minunat!
Locul acela, plin de o lumina zdrobitoare
Dar, si inlocuitoare zburatoare,
Ce ma duc intr-o fabuloasa, ametitoare,
Lucrare a alor, si nevazuta imparatie.

Oare ce ma intriga asa tare,
Viziunea dar si idea oare?
Ori prabuusirea conacului,de la care,
Ma astept sa imi viziteze casuta.
Am zabovit.. sau am fugarit?
Intrebare aleasa si evident culeasa,
Ca o ghinda ce asteapta, 
O, razatoare prea-frumoasa.

Zborul imi aduce dorul,
Ca o acvila ramasa fara suflare
De curand distrusa in paie,
Mergand dau de o piatra si
Imi iese in cale cea de mult,
Asteptata vietuitoare. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Wikipedia

Rezultatele căutării