Arhivă blog

joi, 3 iulie 2014

Draga mama

Draga mama, stau ,stau...
Ma aflu prezent si nu absent,
Asupra sentimentelor tale sfinte.
Ai tai discipolii nu inceteza,
Niciodata sa te iubesca,si sa te ghideze,
N'aintea tuturor baliverneleor noastre,
Asteptind privirea, intelegera si linistea mamei.

Cerul raspunde, precum o floare,
Zabovind si mirosind a niste.. polen!
Iarba este ca abisul neincetat al fiintei,
Cu drag protejate precum zeii paganii,
Far de care nu existam pe pamant,
Ca zeul nostru glumet si Eva,sa o rostesti!
Ca in timp sa o iubim.

Ceteatea noastra,imperiul nostru!
Minunatiile tuturor sa fie impartite,
Cu felul doi!,iara toamna va fi dezgolita,
Iara fii minunati acoperitii, de ce asa?
Regina mea ce gandurii ai avea?
Ca mama noastra va fi fabulos dar prietenos,
In a mea cupola politesca.

Mama...mama, de cand nu mai
Te-am mai vazut,multa vreme ,
Am dezgolit mistere, precum,
Vinci la taiere! cu gandul,
Innorat dar cu visul neiincetat al sau,
Ideal!, far de care nu a am mai scrie cu drag,
Si am pierde mult drag si trac alor tai ochii,
Plini de dragoste si drag, mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Wikipedia

Rezultatele căutării